Neden O

Çevremdeki pek çok insanın beni anlamakta zorluk çektiği kısım neden onu seçtiğimdir,onlara bir türlü laf anlatamam nedense.Herkesin ağzında dolanan cümleler var''Daha başkaları çıkar'' ve benzeri pek çok safsataları var kendilerince,anlatamıyorum ki başkasını ne yapayım.Neden sana olan aşkımın bu kadar veya neden sadece sana aşık olduğumu soruyor herkes.Kusura bakmasınlar ama ben bir kısım insan gibi 3 gün birisi 5 gün diğeri ile çıkanlardan olamam,benim aşka takındığım anlam çok daha derinlerde.Sömestr tatilinde çıkarmayı planladığım ''AŞK''adlı kitabım ile çevremdeki tüm bu sorulara açıklık getireceğim ve insanların ne hissettiğimi anlamalarına özen göstereceğim.Hayır anlamıyorlarsa bile en azından saygılı olmalılar.Sürekli''Bu kıza neden bu kadar taktın?''gibi son derece saçma ve anlamsız sorularla beni daha da bunaltıyorlar;işte o anda ağzınızı açıp diyemiyorsunuz ki''Kafayı takmak falan değil bu,aşk;sen bilsen de bilmesen de aşk budur,ne olursa olsun vazgeçmemektir!''diye.Kabul ediyorum,hatta ben bile anlam veremiyorum bazen tüm bunlara;ama illa bir anlamı olması gerekmez,anlamsız da severim ben onu,onların bilmediği de bu.