Ben Ne Yaptımsa...

Berbat bir hayata sahibim şu sıralar,iyi kötü giden derslerim şimdide çöküşün eşiğine gelmiş durumda.Olabilecek herşeye karşı hazırlıklı olup sürekli bir plan yapıyorum;fakat her nedense sürekli planlarım ters işliyor.Üst üste gelen dersler,işler ve aile içi sorunlar,bir de O.En nefret ettiğim şey;birşey olduğunda direk yaşantımı suçluyorlar.Ne yaptım ben,kötü birşey yapmadım ki.Evet sevdim tamam mı,çok sevdim;bazılarının anlayamayacağı,bazılarının ise hayal bile edemeyeceği kadar çok.Ama ben herşeyi planlamıştım,bunlar sadece birer ters gidişin meyveleri.Kimse sanmasın ki ben O'nun yüzünden bu durumdayım,asla bunu düşünmeyin bile;sadece evdeki hesap çarşıya uymadı,bu dönem de buna kısmetmiş.Ben hiçbirşeyi boşlamadım,sürekli herşeye ilgi göstermeye çalıştım;ben elimden geleni yaptım aslında,sadece olmadı.Son söylemek istediğim;yaşadığım hiç bir olumsuzluktan dolayı asla ama asla onu veya ona olan aşkımı suçlamaya kalkışmayın,açık ve net bir şekilde beni kaybedersiniz.Ne benim,ne O'nun ne de diğer hiçkimsenin olmuş ve olacak olan şeylerde hiçbir suçu yoktur;bu belkide kaderdir,belkide değişmekte olan şartlar.Ben ne yaptımsa herkesin iyiliği ve mutluluğu için yaptım,pişman olmam hayal bile edilemez.Şu gün şuracıkta ölsem kimse de benim için''Kötü bir insandı!''diyemez.Ben sadece babama verdiğim sözü tuttum;ne olursa olsun ''ADAM''oldum,bunu size er ya da geç kanıtlayacağım...