İyi Mi Kötü Mü

Şu an öyle bir durumdayım ki hiç bilmiyorum;durumum iyi mi yoksa kötü mü,neye ihtiyacım var,ne istiyorum,ne yapmam gerek ve benzeri hiçbir sorunun cevabını bilmiyorum.Bazen öyle bir an geliyor ki hiçbirşey yok,sanki tüm zaman ve hayat durmuş ve sadece anlamsız düşünceler dolanmaya devam ediyormuş gibi hissediyorum.Bunu bir türlü tanımlayamıyorum,sanki bir boşluk ya da belirsizlik gibi birşey bu.Bazen kim olduğumdan bile şüphe ediyorum,ya da neden olduğumdan mesela.Sanki bütün hayat,dünya ve zaman akıp gidiyor ama ben hepsinin dışında bambaşka biryerdeymişim gibi;sanki hem hapis hem de bir o kadar özgürmüşüm gibi bir his.İçimi tırmalayan düşünceler,üstüne üstlük bir de diğer insanlar var.Sürekli birşeyler yapma ihtiyacı hissediyorum,birşey yapmayınca da sanki kendimi suçlu veya zorunlu gibi hissediyorum.Bana bir çıkış yolu bulabilir misiniz?