Suçlusu

Şimdiden peşin peşin söylemem gerek galiba;eğer bana birşey olursa bunun tek bir suçlusu vardır,ben.Siz insanlar,umurunda olduğum ve olmadığım insanlar;benim için başkalarını suçlamayın.Olmuş,olan ve olacak herşeyin suçlusu benimdir,aslında tüm bu olanlar da suçtan daha çok o suçun cezasıdır.Hayatta hapis kaldım şu sıralar,bu berbat histen dışarı çıkamıyorum nedense.Gerçekleri söylemek gerekirse eğer,dönüşüm yok birdaha.Asla gelmeyecek o eski ben,kaybettim onu istemeden;hem onu kaybettim,hem de onu.Aslında ''O''diye hitap ettiğimiz kişi 3. bir şahıstan çok daha fazlasıdır çoğu zaman,hatta kimi zaman 1. şahıstan bile ötededir.Bende de vardı bir şahıs,hala da var ama...boşverin işte.Gözümde 1. şahıs olan insanların figüran kadrosunda gelip geçen bir ömrü yaşıyorum ve böyle de bitecek bu ömür,kimsenin elinden birşey gelmez.Yapılabilecek tek birşey varsa o da sonu beklemektir,o son nefesi beklemek;sonrası sonsuz karanlık,şimdikinden farksız.Karanlığın içinde sahte bir aydınlık yarattım kendime,sonra da gerçek olduğuna inanıp kendimi ona kaptırdım.Elbette gerçekti o,yıldızlar kadar gerçekti,gök kadar gerçekti;ama sanki bir yalanmışcasına çekip gitti,zaten hiç gelmemişti.