Kurtarıcı

Beni çekip alabilecek birileri var mı bu durumdan,uzun süre uzak tutabilecek birileri?Belkide milyonların istediği birşeyi istiyorum;çekip gitmeyi,herşeyi ve herkesi ardımda bırakmayı.Bu fikri ilk söylediğimde pek çok insan bunun kolay birşey olmadığı konusunda ısrarcıydı,fakat yanılıyorlardı.Onların pek çoğu yetişkin insanlardı,kendileri için olmasa da aileleri veya sevdikleri için çalışmak gibi bir zorunlulukları vardı.Beni tutan nedir,elbette sadece biraz para.Para bulmak o kadar da zor birşey değil aslında,yeter ki gideyim.Nereye gideceğimi bilmiyorum,orada ne yapacağımı da;sadece biraz zaman lazım bana,düşünmek için biraz zaman.Hergün yaptığım da bundan farksız aslında,hergün düşünüyorum.Bana başka birşey lazım olmalı öyleyse,ama nedir bu?Beni bu zindanlaşmış hayattan kurtarabilecek olan o anahtar nedir/kimdir?Şimdilerde tek dileğim;karşıma birinin çıkıp herşeyi değiştirmesi,umarım o olur o kişi.Aslında en başından aşık olmamalıydık,ama yine her zaman olduğu gibi söz geçirememiştim şu deli gönlüme.Tutup birde imkansıza aşık oldu,bu kadar da zor şık işaretlenmez ki arkadaş.Sınavlarda da böyledir ya;bilmediğin soruda sana en yakın gelen şıkkı işaretlersin,ya da kendine güvenemeyip en istemediğin şıkkı.