Yazdıkların...

Yazdıklarını çok defa okudum,sana çok teşekkür ederim.Biliyorum asla değişmedin,herkes değişse bile sen değişemezdin.Sana yaptığım bunca şeyden sonra yine iyi birisi olduğumu düşünmen büyük bir incelik.Tahmin ettiğin gibi,yanlış anlamadım;beni ne kadar sevdiğinin ben de farkındayım,hem de fazlasıyla.Senin gözünde''değerli''olabilmek çok güzel,senden bu cümleleri almak da.Eksilmediğinin ve eksilmeyeceğinin fazlasıyla farkındayım,aynı şekilde benim de öyle.Ahh sen;pek çok kişi senin bana zarar verdiğini ve senden vazgeçmem gerektiğini diretti,ama ben aldırmadım elbet.Hayatımda beni bu kadar çok anlayabilen ve bunu saygı ile karşılayabilen birisi olması gerçekten güzel.İnan bana ben olsam zor yapardım bunu,tekrar teşekkürler.Son bir söz daha;bilmeni isterim ki bunu uzun yıllar saklayacağım...