Özür Dilerim

Bu güne kadar çoğu kez dile getirdiğim şey senden bana istemeyerek veya bilmeden de olsa sana kötü birşey yaptığımda bana söylemendi,elbette ki söylemedin fakat ben öğrendim.Kabul ediyorum,herşey benim yüzümden ve tüm bu olanların tek sorumlusu benim.İnan bana bu olanlar seni olduğu kadar beni de son derece üzdü,açıkcası benim amacım asla bunların olması değildi;sanırım birşeyleri düzeltmeye çalışırken herşeyi kökünden mahvetmiş bulundum.
Herşeyin en istemediğim şekilde geliştiğini açıkca ifade edebilirim.Fakındayım bu olanlar benim yüzümden cereyan etti fakat benim bir suçum yok,bunlar sadece birer yanlış anlaşılma.Başından bei en ufak bir kötü niyetim dahi olmadı,kötü birşeylere sebebiyet verebilecek herhangi birşey de yapmadım aslında;benim tek yaptığım kendimeydi.
Şimdi ne yapabiliim bilmiyoum,ne de olsa olan olmuş;ama yapabileceğim bişey olursa asla çekinmem.Bütün bu olanlar fazlasıyla tuhaf,yani sırf benim yüzümden bunların yaşanmış olması;çünkü ben kötü bişey yapmadım,eminim birileri de gerek yazdıklarımı gerekse diğer şeyleri inceleselerdi bunun fakına varacakladı da.Neyse,şimdi tek diyebileceğim;umarım beni affedesin...