Beklememek

Şu yaptıklarıma da bak,hâlâ birşeyler yazıp çizip içten içe geleceksin diye umut ediyorum,bu kadar safım belkide ben.Bitti sanmıştım,en nihayetinde seni beklemeyi ve senin için umut etmeyi kestiğimi düşünmüştüm.Ben farkında değildim seni kafamda bitirdiğimi sanarken meğer içime işlediğimi;ben seni çıkarmak için kazırken içimi,aslında farketmeden oymuşum sana kendi kalbimi.Bunlar kalıcı izler;hem senin bıraktıkların,hem de sen yokken açtıklarım.Bu izlerin bana bir zararı yok şimdilik,ama bilemem;belkide Issız Adam filmindeki o''toka''gibi beni de darmadağın edecek bir anın çıkar seninde,bu belki bir fotoğraf olur belkide bir kağıt parçası.O hatıralar her ne kadar acı çektirse bile ben yine de taşıyacağım içimde,onları yok etmek bütün bir kalbe saygısızlıktır sadece.İnsanlar beni anlamıyor çoğu zaman,onlara göre unutmayı istememem çok tuhaf birşey;onlara anlatamıyorum neden böyle yaptığımı,çünkü çoğu zaman ben de bilmiyorum neden yaptığımı.Alacakaranlık(twilight) filminin Şafak Vakti Bölüm 1'ini izlemişsindir belki,nasıldı orada;kızın içinde bir canavar kızı yok etmeye çalışıyor fakat o yine de ondan vazgeçmiyor,çünkü her ne olursa olsun o da onun bir parçası aslında...