Başka kız mı yok'muş

Ahh iyice bunaldım bu anlamsız fikirlerinizden,sizi gidi gerizekalılar!Anlamıyorsanız en azından saygı duymalısınız.Bana gelip de''Sana başka kız mı yok''diyenleredir seslenişim;

İlla bir cevap istiyorsanız yok tamam mı?Siz bunu alsa anlayamayacaksınız belkide,sizin adınıza üzgünüm.Elbette anlayamazsınız beni,çünkü sizin aşktan anladığınız şey sadece 2-3 günlü basit ve duygusuz ilişkilerden ibaret,siz sadece birer ''moron''sunuz benim gözümde.Kimileri bu umudun boşa olduğunu ve vazgeçmem gerektiğini savunuyor,umuda ihtiyacı olan kim?Ayrıca değil umutsuz,imkansız bile olsa yine de sevmeye devam ederim umurumda değil.İlla bir ilişki olması gerekmez,sadece benim ona olan aşkım yeter;sizden bunu anlamanızı beklemiyorum,çünkü sizin de bana dediğiniz gibi bu''imkansız''birşey.Sizim için söylenilecek daha çok söz var,verilecek pek çok cevap var;ama dilim varmıyor szie küfretmeye.
Bana karışmayın,asla aklınızdan bile geçirmeyin bunu.Ben ne yaparsam yapayım,size ne bundan.Bazılarınız gelip de kapıma''Seni sevdiğimiz için böyle diyoruz!''diyorlar,hayır onlar sırf beni anlayamadıklarından zırvalıyorlar sadece.Varsın beni anlamasınlar,bir avuç tek hücreli gibi dolansınlar ortalıkta;ben yine de devam ederim,aldırmam kimselere.Peki;var mı itirazı olan?