Seninle Hiç...

Bir önceki yazımı okuyanlar daha iyi anlayacaktır,aşşağıdaki şarkının başındaki birer dizi kesiti olan sözler tüm bu anlattıklarımı tamamen özetler aslında.Biz seninle değildik hiç;gülüşmedik,ağlaşmadık,sevemedik birbirimizi-ben hariç-,asla da bitmedik hiç.Seninle olmak vardı;mutlu olmak,bir bütün olmak vardı,beraber günün bitimini seyretmek mesela.Bir de senin uğruna ölmek vardı tabi,inkâr ediyor gibi gözüksem de hâlâ var belli.En azından senin için canımı verebilseydim diyorum bazenleri;belki hayatta olmazdım ama herkes de bilirdi aşkımın ve benliğimin derecesini.Bir şarkı vardır hani;Wrong Side of The Road,aynı o şarkıdaki gibi,ya da Blues in The Night şarkısındaki gibiyiz.Eğer şu anki beni anlatmam gerekseydi eminim;Amy Winehouse - Back to Black şarkısını seçerdim.Biliyorum,milyonlarca şarkı var şu dünyada;herbiri de birimize hitap edercesine.Ama bulamadığım tek bir şarkı var,seni anlatabilecek kudretteki o müthiş şarkı.Hadi gel,beraber yazıp beraber çalalım;adı da The First Rain olsun mesela...