Sadece Sen

Çok ilginç birşey bu,benim hayatımda benim yerimi alman.Herşeyim sen;iki lafımdan biri,düşlerimin ve rüyalarımın hepsi,tüm planlarımın,tüm zamanlarımın,tüm zevk ve tutkularımın,tüm yaşam enerjimin ve bütünüyle benim tamamım sensin.Bundan hoşnutum,sanki kendi kendime emanet verilmiş gibiyim;hepimiz öyle değil miyiz,hepimiz Allah'ın bize olan emanetleriyiz.İşin en garip kısmı da bu ya;sen benden çok bensin,tuhaf doğrusu.Herşeyimin sebebi sensin,benim hakkımdaki herşey dönüp dolaşıp sende düğümleniveriyor adeta.
Allah korusun tabi de;sana en ufak birşey olsa ne yapacağımı tahmin bile edemiyorum.Senin için yapabileceklerimin belirli bir sonu veya sınırı yok;belki şimdi hissettirmesem de herşeyi yapabilecek güçteyim.Umarım hiçbirşey yapmama gerek kalmaz,yani umarım bu hayatta sırtın yere gelmez.
Sana ne olursa bana 1000 katı;lütfen,benim için olmasa bile kendin için dikkat et kendine.