Unuttum Seni

Unuttum seni demek geldi içimden,herşeyin bittiğini söylemek.Bu yani,bitti işte.Ama biliyorum ki bitmeyecek,bitti demek çağre değil.Yalandı bunlar tamam mı,hiç bitmemişti.Sana yalan söyledim;çünkü önce sen inanacaktın buna,sonra da beni inandıracaktın...

Bu kadar kolaydı bitirmek,ama çok zordu işte.Sıkıntımız ise herzaman olduğu gibi başına buyruk yüreklerimize söz geçirememekti.Bütün bunları neden yazdığımın bile farkında değilim şu an,sadece beynimden çıkıyor ve ben de yazıyorum.Umarım okumazsın bunu,çünkü bu anlamsız.Anlam sendin,sebep,neden,gerek,ihtiyaç...bunların hepsi sendin,şimdi ise bittin.Senle birlikte herşey bitti,birdaha başlamayacak hiçbiri.Bitsin,bu gün burada bir göz odada bitsin herşey.Önce gözler kapanır,kalp durur ve en sonunda da beyin yok olur.Bilinç ve duygular gidince hiçbirşeyin anlamı kalmaz,işte bu yüzden benim gibilere''yaşayan ölü''der birileri.Onların kim oldukları umurumda bile değil,fakat dedikleri doğrudur kim bilir?Seçim,karar,sorumluluk vesaire,bunlar gerçekten ağır şeyler.Bir gün olsun fişi kökünden koparmak herşeye değer belkide.Bilgin olsun;beni elektriğe bağlı tutan 6 şeyden 1.si sendin,kaldı 3 tane.Biliyorum şimdi kafan karıştı,seninle birlikte giden diğerleri ise hayatım ve mutluluğum