Olmasa Bile...

Bildiğinden eminim,fakat yine de söylemek istiyorum;
Benim tek istediğim şey senin mutluluğun ve iyiliğindir,inan başka hiçbirşey istemiyorum.Kabul ediyorum,iyilik yapmak uğruna pek çok kez hem sana hem de kendime zarar verdim,ve pişmanım da.İster beraber olalım ister çok uzakta,ama yeter ki sen mutlu ol.Senin mutluluğun için istesem de yapamayacağım tek şey sana olan bu aşkımı bitirebilmektir,yoksa can vermek en kolay iştir.Yani anlayacağın güzel kız;Sen reddetsen de kabul etsen de yine de seveceğim seni,ne durumda olursak olalım sen hep gözümde aynı kalacaksın.Vazgeçmeyeceğim,aklımdan bile geçirmeyeceğim bunu.Senden bir ricam olacak;lütfen senin için yapabileceğim herhangi birşeyde veya seni üzen herhangi bir durumda önce bana gelmen;ve bunu yaparken asla beni tehlikeye atacağını düşünme,bana birşey olmaz.Sana güzel bir dizi sahnesi,tabi benim için burada tek değişen şey;ben bir başkasını sevmek istemiyorum...