Zaman Dar

Zaman bana dar gelmeye başladı,sensiz geçen yaklaşık 36 saat,zor geçiyor.Aslında söyleyeceğim veya yazmam gereken hiçbirşey yok,sadece kendimi birşeyler yapmak zorunda hissediyorum.Yazdığın o 4 satırı bile hiç yoksa 20 defa okumuşumdur,sırf onu yazan kalemi tutan ellerin senin oluşundan dolayı.Beni bilirsin,normalde okuldan neredeyse nefret eden ben;şimdi okul bitmesin diye dua ediyorum.Ahh sensiz geçen 2 günde yıkılıyorum bile,15 gün veya 3 ayda nasıl yaşarım ben öyle.Aslında biraz saçmaladım sayılır,bu yazdıklarımın pek de bir anlamı yok.Anlaşılan ben yine gece sarhoşu oldum,ne dediğim umurumda değil herhalde.Uykulu halde olmayı yani uyku sarhoşluğunu seviyorum;sanki düşlerim gerçekmiş gibi oluyor.Bir uyanıyorum ki herşey yalan olmuş,sonra yine devam aynı hayata.Şu pazartesi bir gelse,yapamıyorum böyle.