Her Seferinde

Yazıma bir şarkının sözleri ile başlamak isterim;

''Kaç diyar geçtim,kaç zaman gezdim;
hep çile çektim,hep sebat ettim;
kaç gece oldu,kaç güneş doğdu.
Rüzgar,ah rüzgar;al beni,savur rüzgar.
Bir başka dünya aradım,bir başka rüya kovaladım;
ben bu düzene uyamadım,savur beni,savur rüzgar.
Kaç defa öldüm,kaç defa doğdum;
her defasında,başka can oldum;
bir ateş oldum,bir duman oldum...''

Hayat da tıpkı böyle değil mi;hep yeni bir gün doğdu,yaşamaya değer yeni birgün.Gün her doğup güneş her tepeye çıkarken bir defa daha sevdim ben seni;her gece olup Ay'ın her gözüme vuruşunda bir kere daha.Sanma ki bu sözlerim bir kitabın cümlelerinden alıntı,hepsi şu an şuracıkta içimden saçılan kelimeler sadece.Ben sana içimi döktüm;belkide beni en bilmemesi gereken sen;beni tek anlayan kişi oluverdin.Aslında bir derdim yok,mutluyum bile diyebiliriz;sadece bir kere daha yazmak istedim seni sevdiğimi.