Kalpte

Tıpkı şarkıda da dediği gibi''Son defa görmek için,geleceğim yanına;sonra yol alır beni,kalır herşey ardımda.Sensizlik zor bilirim,gitmeliyim sonunda;yol varsa içinde,bakamazsın ardına.''Ya da diğerinde dediği gibi''Can verme sakın aşka,aşk afet-i candır;Her kim ise aşıktır,işi ahu figândır.''Kalpte bitirmek başka birşey,bitirmeyeceğim.Beynimde sorun yok,o iki dakikada unutur gider seni de kalpte bizim sıkıntımız.Bütün bu acımın sebebi kalbimdeki o sen.Kalbimde hala o aynı aşkın var;içimdeki seni yok edemiyorum,etmek de istemiyorum.Başka çaresi var mıdır bunun bilmiyorum,hiçbirşey bilmiyorum.Mutluyum,süperim harikayım ve daha birsürü duyulmak istenen lafı söyleyebilirim herkese karşı ve herkes de inanır;ama o bile gelmiyor içimden,yıkık dökük geçmişimle pekişen hayatım beni tamamen karanlığa sürüklüyor.İnkar etmeyeceğim,ben buyum işte;biz de karanlık için var olmuşuz meğersem.