Ani Değişiklikler

Anlam veremiyorum şu olanlara,son 9 aydır çok şey değişmiş durumda.Belirli bir plan ve düzenim vardı normalde,her günümü aynı tonda yaşar yine yoluma bakardım o zamanlar.Hiçbirşey umurumda değildi,paha biçmeye değer pek az şeyim vardı.Düşünmem veya yapmam gereken birşeyler yoktu,sabah akşam uykusuz tutacak kadar yoğun bir programım da yoktu o sıralar.Bütün bunların başlangıcı 17 Haziran 2013 Pazartesi gününün de içerisinde bulunduğu hafta ve sonrasında başladı aslında;ama daha da önemlisi bundan tam 2 gün öncesinde,14 Haziran 2013'de başlamıştı.Sıkıntılar ve dertler birbirini kovalaya dursun ben yine önüme baktım;yolun sonu görünür gibiydi.Hâlâ da görünüyor aslında,zaten herşey de ondan sonra cereyan etti.Hiç öleceğiniz günden emin olduğunuz oldu mu?Her nedense bu ihtimal fazla yakın gibi duruyor,sanki 6. his gibi birşey bu.Bundan kurtulmayı denedim ama nafile,bunun için en kısa zamanda tıbbi bir yardım almak benim için en iyisi olacak sanırım.
Fakat öte yandan da zihnim ve gönlüm açılmaya başladı;artık hep istediğim şey birilerinin hayatını kurtarmak veya öleceksem de birşey veya birisi uğruna ölmek ister oldum.Bu ne büyük bir kutsallık,nasıl bir hürmettir böyle?Böyleseine yüce ve ulu bir ölüm olur mu,hem de arkanda bırakacağın onca duacı insan.Ben sadece herkesin iyiliğini istedim şu hayatta;tanıdığım tanımadığım herkesin...