Toz Pembe

Çok ilginç bu,yaşanılası ama bir o kadar da ölümcül bir seyir gibi sanki.Aslında baktığımda hiçbirşey yok,herşey aynı tonda ilerliyor;ama seninle konuştuğumuz her bir günde farklıyım,olumlu anlamda elbette.Son derece tuhaf bu,her ne kadar yanımda olmasan da uzaklarda biryerde kalbinin attığını bildiğim için mutlu olmak.Belkide salak ruhumdandır,hiç bilemiyorum.Ahh bu nasıl saçma birşey bilemezsin,nedeni belirsizce içimde yaşıyorum seni.Bugün Medcezir akşamı,biliyorum izleyeceksin;aslında sevmem ve izlemem de bu gibi dizileri,ama bu dizideki çok garip birşey.İzlerken yaşamak mı desem,hayallerimi anımsamak mı desem bilmiyorum ama birşey olduğu kesin;sanki ben yaşıyorum tüm bu olanları.Saçma gelecek belki,ki zaten öyle bile;sanırım bu da olmayan bir ilişkiyi asla yok olamayacak bir aşkla yaşamak olsa gerek.Şarkıda da dediği gibi;
''Unutamadım,unutamadım;nolur,anla beni!''