Yüklenmeyin

Ailem,arkadaşlarım ve dostlarım;lütfen bana yüklenmeyin.Anlıyorum,herkes bir yardım etmek veya destek olmak peşinde;ama buna gerek yok.Biliyorum,bazı hâl ve hareketlerim size sanki çok kötü durumda olduğum izlenimini verebilir fakat gerçekten böyle değil.Benim sizden tek bir isteğim var,bir istek;beni bana bırakın,mümkünse hiç karışmayın.Olan biten pek çok şey var ve siz bunların elbette ki dışındasınız ve de dışında olmak zorundasınız,bu yüzden de size daha farklı görünüyor olabilir bu durumlar.Lütfen artık kabul edin,biryerden sonra sizden kopmam gerekecekti elbet,kendi adımlarımı atıp kendi ayaklarımın üzerinde durmak;bu zamanlar da o zamanlardan birisi.Kabul edin,asla bana hayatım boyunca destek olamaz kimse,işte bu yüzden beni kendime bırakın artık.Bana destek olmayın ve hatta beni düşünmeyin bile,bunu gerektiren bir durum olmadığını size kanıtlayacağım.Siz en iyisi bana güvenin ve beni kendi kendime bırakın;ve inanın bana,vereceğim kararlar ve yapacağım şeyler kimsenin başını belaya sokmayacak.Beni anlamanızı beklemiyorum,gerekmiyor bile zaten;sadece biraz saygı duyun;olanları uzaktan seyredin,geri planda kalın.Çünkü bu hem sizin hem de diğer herkes için en iyisi,bundan emin olabilirsiniz.