Okursan

Şu son 3 günde sana belkide onlarca şey yazdım,hepsini belki okursun ümidiyle yazdım.Bugünden sonrası için senden bir ricam olacak;olur da eğer okursan,lütfen bana bildir okuduğunu.Aslında tüm bu yazdıklarımı direk olarak sana karşı söylemek daha iyi olurdu belki ama şu sıralar seninle bir şekilde iletişim kurabileceğim en iyi ve en güvenli ortam burası.Yüz yüze gelince de söylenilebilecek bin tane şeyden sadece birkaçını söyleyebiliyorum;hem aklıma gelmiyor,hem de boğazımda düğümleniyor bazı şeyler.Bu belki de kötü bir tercihtir bilemiyorum;ne de olsa tüm dünya okuyor bu yazdıklarımı,hele ki son günlerdeki giriş sayısı epey fazla.Yani demek istediğim;eğer bundan rahatsız olursan söyle,buradan sana hitapen yazmalarda bulunmam.Kimliğini gizli tutuyorum belki ama ikimizi de tanıyanlar hemen anlıyor durumu,şimdi geç oldu;iyi geceler ve iyi kandiller dileklerime...