Sussam

Birkaç gündür yazamadım evet,yazamazdım da.Bu yazdıklarımı okuduğunu tahmin ediyorum,şimdi ise sana soruyorum;sen olsan ne derdin?Söylenilecek çok şey vardı,pek çoğunu söylemiş olmama rağmen hâlâ aynı durumdayız ikimiz de.Merak etmiyorsundur muhtemelen,ama yine de söyleyeyim nasıl olduğumu sana.Bütün anılar aklımın bir köşesinde kapattım kendimi karanlık odama,gözlerimden akan yaşlar ya da içimden dışıma uzanamayan çığlıklarımdan söz etmiyorum bile.Doğru olanın bu olduğunu kabul ediyorum,ama her nedennse doğrunun da yanlışın da ne sana ne de bana bir faydası yok.Sorsan bu gerekli miydi diye,elbette değildi.Suçlu kim desen yok,suç ne desen o da yok.Olmayan birşeyin acısı mıdır bu;yoksa başından beri var olan aşkımın bedeli mi.Üzgünüm,benim yaşadığım bir aşkın sana da böyle etkilerle yansımasını istemezdim,öylesine gelişti ki hiçbirşey yapamadım.Şimdi gel,ikimiz de affedip gidelim;gidince bitmese bile gidelim ayrı yerlere,gitmek zorundayız.Ama sen dersen ki bir çağre buldum,ya da sadece bir''tamam''desen herşey biter;ama demeyeceğini bildiğim için,sen yine de boşver bu son cümlemi...