Son Zamanlar

Şarkıda da dediği gibi;''Son zamanlar yaptıklarıma bakma n'olursun,benim aklım başımda değil;sana söylediklerimi kafana takma n'olursun,onlar ipe sapa gelir şeyler değil.''Sana biraz olsun haksızlık ettiğimin farkındayım,bencillik ettim işte bir zamanlar.Hani yazmıştın ya bugün;''Sen belki öyle düşünüyor olabilirsin,fakat biz değişmedik''diye,ona şüphe yok.Sen,siz,onlar ve diğerleri;kimsenin değiştiği yok.Değişen tek kişi benim burada,olumlu yönde yani☺Bir zamanlar sana ve diğerlerine karşı çok defa hatam olmuştur elbet,bunlar için senden ve diğerlerinden pek çok kez özür dilerim;ama şu son 3 ayda bayağı bir değiştim,bu değişimi sana borçluyum.Artık çoğu şeyin ötesine geçebildim,pek çok halin ve tavrın gereksizliğinin farkına vardım diyelim.Evet,belki biraz kabaca bir tabir olacak ama;adam ettin kızım sen beni!☺Şakası bir yana ama,cidden de öyle.Farkındayım bu süreç boyunca ikimiz de pek çok olumsuz şey yaşadık,ama şunu bilmeni isterim;senin bende bıraktığın iyi/kötü her iz bana göre birer motiftir bile.Aslında bakarsan bunları neden yazdığımı bile bilmiyorum,içimden gelmiş olmalı...