Sende

Bu sendeki öyle birşey ki,o kadar mülkemmel derecede birşeyi tarif etmeye dünyaların yetmeyeceği ortada.Bir anda da baktım ki sen neysen ben de o olmuşum birden;mutluysan harikatım,üzgünsen dünyanın en berbat adamıyım.Bugüne kadar pek çok hata yaptım,ama içinde senin olduğun herhangi birşey asla bu hataların arasına giremezdi.Bazen yüreğim kavruldu,ateşiyle ani kararlar aldım.Mesela o gün olanlar,aslında teklif bile etmeyecektim ama bir an içim öyle bir dolmuştu ki;ne pahasına olursa olsun demenek istedim,kaybedebileceğim pek de birşeyim yoktu zaten.Yapmadığım birşeyin pişmanlığındansa hiç olmazsa hata yapıp pişman olurdum.Bunların hiçbiri hata değildi,sen de biliyorsun ki ben hiç kötü birşey yapmadım.Benim tek isteğim iyilik ve mutluluktu,ama işler öyle beklenmedik noktalara geldi ki farketmeden pek çok zarar verir oldum herkese.İstemezdim asla,bunun için herkesten de özür diledim.Bugün neden bu kadar mutluyum dersen eğer;meğer sen affetmişsin beni...
İşte bu da son günlerimizin özeti;