Bırakma

Bu şarkı,güzel şarkıdır.İstersen önce alttaki şarkıyı dinle,yazdıklarımı sonra okuman daha olumlu olacaktır.
Nasıl ifade etsem bilemedim aslında;yani bu güzel birşey,her ne oluırsa olsun bırakmayacağını bilmek.Ve aynı şekilde ben de bırakmayacağım,zaten emin olmuşsundur tüm bu olanlardan sonra☺Bunun hem iyi hem de kötü tarafı nedir biliyor musun;güvenebileceğim bir tek sen kalmışsın gibi hissediyorum.Ama yetersin sen bana;isterse tüm dünya yıkılsın,yine de yetersin bana.En sevdiğim yanın da bu işte;sen,senin yanında çok iyiyim,her ne olursa olsun hepsi bir çırpıda geride kalıyor sayende.Tüm bunları bana yaşattığın için bir kez daha teşekkürler.Tüm dünya bana sırt da çevirse,kimse olmasa bile senin olacağını bilmek bile içimdeki güveni üst seviyelere çıkartmaya yeter derecede,uçurumda düşersem tutunabileceğim bir dal olduğunu bilmenin nasıl güzel birşey olduğunu tahmin bile edemez kimse...