Kaç Zaman

Kaç zaman oldu sayamadım bir türlü;ne günleri ne de geceleri.Zaman o kadar hızlı geçti ki sensiz,bir o kadar da yavaş;bunun sebebi ise yakın,bir o kadar da uzak olmandı belkide.Geçen onca zaman boyu aslında hiçbirşey değişmedi,herşey şimdiki gibiydi.Zaman bizi kül etmeyi de becerdi,rüzgârlarda uçurmayı da.Pişman değilim,zaten bunu ben istedim;savrulmak,kopup gitmek istemiştim.Aslında mülkemmeldim yanında,sadece senden istemeden de olsa sırf mecburiyetten vazgeçmekti amacım;ama görüyorsun işte,gidemedim,ne olursa olsun yine vazgeçemedim.İstemediğim birşeyi yapamazdım,ama istemsiz duygulara kapılmıştım;yanlış anlama aşık olmak istemedim demiyorum,bu bir istek işi değildi.Aniden geliverdi iste,fırsat mıdır dersin yoksa felaket mi?Tüm bu olanları ve olacakları daha o günden göz önüne almıştım bile,cesaretim tuttu sürüklendim peşinden.İşte sana bir şarkı;(Şarkıyı bulamadığımdan link attım☺)
http://www.youtube.com/watch?v=cfHLtWf6Hrk