Bir Kez Daha

Senin kararın,elbette saygı duymak düşer bana;ama sen de bilmelisin ki herşeyi yaparım seni kazanmak için,senin için.Belki ısrar ettiğimi düşünebilirsin ama;eğer birgün kararını değiştirirsen ben burada olacağım.Senden bir kez daha düşünmeni istiyorum;ya da bana bu kararı tam olarak neden aldığını söylemen gerekir,bunu bilmeye hakkım var değil mi?Madem yine ki şansımı zorladım,öyleyse iyice kopartayım kayışı;son bir kez soruyorum-ama birdaha sormayacağımın garantisi yok-;benimle çıkar mısın?Biliyorum bu berbat bir teklif oldu,tüm dünyanın önünde;ama eğer kabul edersen sembolik olarak daha yeni ve sürprizlerle dolu bir teklif hazırlayabilirim.Ne olur,en azından bi denesek fena mı;hem bak vazgeçersen de zorlamam söz.Yarına cevabını bekliyor olacağım,eğer karar veremediysen de''düşünüyorum''de en azından.

Asıl merak ettiğim bir diğer şey ise seni reddetmeye itenin nasıl bir sebep olduğu aslında.Bununla ilgili yürütülebilecek onlarca ve hatta yüzlerce tahmin var belki ama hiçbiri bir diğerinden kesin değil.Ne olabilir bu kadar''ciddi''bir sebep,ki söylediklerine göre sanırsam benim elimde olan birşey de değil bu;eğer öyleyse söyle de değiştiriyim kendimi,ama değilse nedir o zaman bu?Lütfen yarın bana bir cevap ver,cevap bulamadıysan bile en azından birşey söyle,bekleyeceğim...