İhtimal Yok,Sebep?

En çok da şu ihtimalsizlik bozuyor moralimi;tamam,belki bir ihtimal olmayışı normal karşılanabilir fakat neden?Onca şey söyledin,sadece o tek nedeni söylemedin.Merak adamı öldürür demeleri boşa değildir belkide.Neden saklıyorsun o sebebi,çekindiğin şey nedir.Sen böyle davrandıkça aklıma aslında bir sebebinin olmadığı bile geliyor doğrusu.Şu cahillik başa bela;belkide herşeyi tersine döndürmeme olanak sağlayacak ve benimle 1. dereceden alâkalı bir sebep var ve ben bunu bilmiyorum,berbat bir durum bu.Bu kadar önemli olan,benden ve herkesten sakladığın bu sır nedir?

Asıl merak konusu ise bunu neden bu kadar gizli tuttuğun,anlaşılan öyle ki bu sebebi öğrendiğimde bir şekilde sana kızmam,küsmem veya darılmamdan korkuyorsun.Eğer böyle düşünüyorsan lütfen bu düşüncenden kurtul;ben o kadar saf bir insanım ki,sen bana ne yaparsan yap ben yine aynı kalırım sana karşı.Bu sebebi yine de söylemeyeceğini az çok tahmin edebiliyorum;sen bilirsin tabi,seni zorlayarak zor duruma sokacak halim yok elbet.Fakat yine de bu nedeni senden bir kerecik olsun duymak isterdim.Ve bilmeni isterim ki bildiğim birşey var;bu sebep her ne olursa olsun senin bana karşı kötü bir niyet veya düşünce beslemediğinin farkındayım,yanlış anlamam yani.