Ne Desem Ki

Ahh sabahtan beri düşünüyorum,ne söyleyebilirim.Öncelikle kesinlikle haklısın,bu konuda hemfikiriz.Herşey ortada belki,söylenilecek pek de birşey yok bile aslında.Sadece şu mesele;bazen birşeyin olmayacağını bilirsin ve bunun için uğraşmamak ve bırakmak istersin,ama yine de o söylediğin ''keşke''lerin hayali bile yeden yere vurur seni.Yanlış anlama,ben bırakmak istemedim ve bırakmadım da;sadece bırakmam gerekirdi,onu da beceremedim tıpkı diğer çoğu şey gibi.Bunu okuduğunu düşünüyorum,yani umarım öyledir.Sana söylemek istediğim belkide milyonlarca söz var,bunların herbiri de sonsuz sevgi sözcükleri.Bak,sen de biliyorsun belli ama yine de söylemeden duramayacağım;
Kim ne derse desin ve ne olursa olsun hep seveceğim seni,daha doğrusu hep seni seveceğim.Seni biliyorum,sevmediğini de biliyorum ve anlayışla karşılıyorum çünkü ne hissettiğini biliyorum.Sen beni sevmesen bile ben seni seveceğim,ne de olsa seni sevmem için beni sevmen gerekmiyor.Sorsan şimdi bana,desen ki;''Benim yerimde olsan sen ne yapardın?''İnan bana hiç bilmiyorum,zaten bu yüzden anlıyorum seni;bu yaşadığın şey-daha doğrusu benim sana yaşattığım-çok karmaşık farkındayım.Ben istemezdim böyle olsun,eminim kimse de istemezdi;sadece elimizde olmadan birşeyler oldu ve farketmeden kendimizi kaybettik işte,ama sorsan asla pişman değilim.Son olarak şunu bilmeni isterim;yine aynı hayata gelsem yine seni severim...