Resim

Bilirsin,çizimim de yazım da iyi değildir;ama anladın beni,umarım.Seni zorlamıyorum,sadece zincirlerini koparmaya çalışıyorum.''Alış Sevilmeye'' adlı yazımda yazdıklarım da bunu açıklar nitelikte.Neden bu kadar uğraşıyorum dersen eğer;hem seni seviyorum,hem de kabul edeceğine inanıyorum.Şunu unutma ki;aşk konusunda hiçbir karar geri dönüşü olmayan kararlar değildir.Tamam,belki sen bana aşık değilsin;ama kim söylemiş aşkın sonradan oluşmayacağını?Bıkmadan tekrar söylüyorum;♥SENİ DELSİCESİNE SEVİYORUM♥Biliyorum,şu anda''Hiç mi vazgeçmeyeceksin?'' gibi birçok cümle geçiyor aklından;evet hiç mi hiç vazgeçmeyeceğim.
Evet küçük hanım;hadi vazgeçirin beni kendinizden,hadi yok edin bu aşkı.İnkâr etmeyiniz küçük hanım,sizin de hoşunuza gidiyor.Hem kim istemez ki uçsuz bucaksız sevilmek,ne de mülkemmel olurdu.Vaatlere mi inanırsın gerçeklere mi?Merak ediyorsan söyleyeyim;benim bütün bu bahsettiklerim bir vaatten çok daha öteydi,herbiri küçümsenemeyecek gerçek hislerdi.İşte sana bir şarkı;