Saplantı

Kimileri bu yaptığımın diğerlerinin yapamayacağı kadar güzel olduğunukimileri ise bunun bir saplantı olduğunu düşünüyor.Ama öyle değilben sadece biraz fazla bağlıyımHerkes onu kendimden üstün tutmamam gerektiğini söylüyorama yine de devam edeceğim bu tutuma.Benin istediğim ondan bana tıpkı benim oja gösterdiğim ilgiyi göstermesi değilsadece ufak birer sevgi taneciği.Bazıları ise benim aşk sarhoşu olduğumu ve onun benim gördüğüm kadar mükemmel biri olmadığınıhatta aksine onun kötü biri olduğunu düşünüyor.Ama elbette ben bunlara kulak asmayıp yine bildiğimi okuyacağımnasıl olsa sonu şimdikinden daha kötü olamazsonuçta benim iradem çoğu"olgun"sıfatındaki insana göre daha fazla ve üstelikonu yıllardır tanıyorumBazıları bunun önyargılı bir yaklaşım olduğunu düşünebilir ama o bir başka.Onu tanıyan çoğu kişi sij zamanlarda biraz değiştiğini söyleyebilirama öyle olsa bile bu kötü anlamda bir değişiklik değildir.Ben buna inanıyorumo hep en iyisiydi.