Her Hâl

Her insan diğer insanda birşeyler arar;kimileri anlaşılsın ister,kimileri her haliyle beğenilsin,ve daha neler neler.Ben ise bunların hepsi,ve daha da fazlası;tıpkı şairin dediği gibi;

Bilmiyorum ne vardı saçlarında

Rüzgar mı delice eserdi,

Gözlerim mi öyle görürdü yoksa


Saçlarının her hali hoşuma giderdi.

Ama yine başka bir şairin dediği gibi;

''Biz,ince bel,ela göz,sütun bacak için sevmedik be güzelim;gümbür gümbür bir yürek diledik kavgalarımızda.''

Ben hiçbirşey aramadım,ya da hiçkimse;bir de baktım,sen çıkageldin.Seni her halinle ve her şekilde sevecek bir insan olup olmadığını düşündün mü hiç,peki ya kim olduğunu?
Bu şarkının adı Kabullenme;ben de kabullendim,sadece içimdeki o kelebeği öldüremedim;çünkü o diğerleri gibi tek günlük bir kelebek değil,bir umut kelebeğiydi...