Senin Yılın

Umarım 2014 senin yılın olur.Aslında ikimizin yılı olmasını dilerdi gönlüm;ama ikimizin olamıyorsa,en azından senin olur fena mı?

Sana söylemiyorum,nasıl olsa farkındasındır;seni seviyorum.Kendin de söylersin''Beni ne kadar sevdiğini biliyorum!''Ama inan bana;ne kadar sevdiğimi tahmin dahi edemezsin.Son zamanlarda yine o lanet ettiğim saçma bana dönüştüm,çünkü şüphelenmemeliydi birileri.İnan bana denedim,çok denedim bu aşkı bitirmeyi,bir son vermeyi;ama asla istemedim.Hoş,isteyerek deneseydim bile olmayacaktı,hala devam edecekti.Haa bu arada,annene özürlerimi ilet.Fakat açıkcası bu tarz önyargılı bir yaklaşım sergilemesi beni son derece şaşırttı,okusaydı benim düşündüğü gibi bir serseri gibi davranmadığımı görecekti.Benden nefret edebilirsin,benim ile bütün bağlantılarını da kes istersen;bunların hepsi hakkın;ama benden bu aşkı bitirmemi isteyemezsin,asla yapamam.Şimdi ne mi oldu,söyleyeyim hemen;anlayacağın hâlâ seviyorum yani.Sen bakma çapkınımsı tavırlarıma,defile muhabbeti de umurumda değil aslında,ve de diğer hiçbirşey;sadece onların kafalarında canlandırdıkları beni oynuyorum.Sanma ki basit bir herifim;sanma hemen vazgeçebilecek ve aslında sevmemiş serserinin tekiyim.Mecburum buna,ben o aşka sürgünüm;fakat hiçbir köle hizmet etmeyi bu kadar sevmemişti.Şarkıda dediği gibi''Aklında ben yokum,tersiyse şöyle düşün;aslında ben yokum!''Yine yeni bir yıla giriyoruz,yeni yılın kutlu olsun;fakat bil isterim ki ister 2014 isterse de 3125 olsun yine sadece seni ve ölümüne seveceğim.Laflarıma bakıp da beni mahalle delikanlısını oynayan tiplerden sanma,ama ne yapayım;anca böyle ifade edebiliyorum en çok.Biliyorum,bunların hiçbirini okumayacaksın;ne mi,benimkisi sadece teselli.Yeni yılın kutlu olsun,benim için mutlu ol...♥