Bırakın Beni

İyice dibe vuruyorum şu sıralar.İçimden gelen tek şey biraz yalnız kalmak ve biraz da müzik.İnsanların kafasında kendime zarar verebileceğim yönünde bir kanaat oluşmuş;evet verebilirim,herkes verebilir.Ne değişecek ki?Ölünce bitecek mi sanıyorsunuz bu sevda,hayır.Gitmeyi çok düşündüm,karanlığın ardında kaybolmayı ve hiç yaşamamış gibi olmayı.Ama birilerinin bana ihtiyacı var,vardır yani.Yalnızlığa ihtiyacım var,gidin hepiniz.Beni anlamaya çalışmayın,yaptıklarımı sorgulamayın;sadece uzaktan izleyin.Beni kendime bırakın ve kendinizi bana göre şekillendirmekten,benim ile iletişim kurmaya çalışmaktan vazgeçin.Öğrenmek istediğiniz şey buysa;iyiyim.Madem öğrendiniz,artık karışmayın bana.İnsanlardan fayda gelmedi,sadece düşüncelerime ayak bağı oldular.Mademki amacınız bana yardım etmek,beni benimle bırakın.Herşeyin farkındayım,hem de fazlasıyla.Vereceğim kararların herbirini sadece onun için vereceğim,bu yüzden yapacağım hiçbir olumsuzluk olmayacak.Mesela ölüm,bu çoğu insana göre bir olumsuzluktur.Peki yalan mı ölülerin yaşayanlardan daha çok anlaşıldığı.Ne yazık ki insanlar ölünce anlaşılıyor ne kadar delikanlı oldukları.Korkmayın,öyle bir niyetim yok;umarım olmasına sebep olmaz.