00:00

Bu girdi otomatik zamana programlanmış bir girdidir,bunu okuduğunuza göre artık 2014 yılındasınız.Nasıl,eğleniyor musunuz bari?Umarım herkes mutludur şu anda,en başta da o.Mutsuz olanlara bir önerim olacak;ben bütün gece Twitter'da olacağım,dertleşmeye beklerim.Herbirinizin ne kadar da mutlu anıları vardır kimbilir bu güne dair;belki tombalada birinci oldunuz,ya da yeni yıla sevdiğiniz kişiyle girdiniz.Nasıl,mutlu birşey mi yeni yıla sevdiğinizle girmek?Eminim mülkemmeldir,size mutluluklar dilerim dostlar.Sanmıyorum ama,yine de eğer beni umursuyorsanız;boşverin beni.Ben önce kaybolurum karanlıkta,geri dönmeyecek şekilde;sonra bir umut beni gün ışığına çıkarır,gelin görün ki o umut da boşadır.Aynı,aynı ve aynı şekilde bir döngü bu;ya o gelecek,ya da ben gideceğim çok uzağa.Yazıyorum yazıyorum ama kimsenin beni taktığı yokmuş gibi,bilirsiniz;klavyeden ses geliyor yazarken,ama karşıdaki ne söyleyip ne düşünüyor bilmiyorum.Takmayın beni,kimse bilmesin beni;önceleri ortadan kaybolayım,sonra da Mecnun gibi bir efsane olarak kalayım.Hadi size iyi eğlenceler dostlar,toparlanamayacak kadar dağıtın;toplu olmanın bir faydası yok,dağıtıyorlar adamı.