Misafir

Ben istemedim misafirim ol;gelen hep giderdi.Benim tek istediğim evimi sana açmaktı,kalbimi,ruhumu ve hayatımı sana teslim etmekti isteğim.Sen de onlardan olmamalıydın;gelip geri gidenlerden.Gitmemeliydin sen,kalmalıydın;bitmemeliydin sen,içimde yaşadığın.Böyle olmamalıydı;hayatıma öylece girip sonra da hiçbirşey olmamış gibi çekip gitmek yakışır mıydı sana?Sen ki bir kurşun;girerken hissetmiyordum,çıkarken acıtıyormuşsun.Olsun,bir şarkı sözü vardır;''Ölümden korksaydım,gelmezdim dünyaya;sevmezdim yine seni,kanmazdım hep aynı rüyaya;kurmazdım hayal,olmayacağını bile bile;yaşarken ölürüm ben yazılmışsa bahtıma.''Herkesin ağzında çeşitli iğneleyici laflar var;''O başkasıyla çıkıyor'',''Onun sevgilisi var.'' ve bunun gibi birçok ıvırzıvır işte.Ama onlar bilmiyorlar ki ben tüm bunları daha en başından kabullendim,şimdi ise tıpkı bir deli cesaretiyle şansımı zorluyorum.Hem söylesene;başka kim bunu yapar ki,kim çıktığı biri olan bir kıza çıkma değil ''aşk'' teklif eder ki.Madem aşk aptal işi,ben cidden gerizekalıyım-ve bundan da gurur duyuyorum-;ama 2. bir şansım olsa yine aptallığı seçerdim.