Deneme

Bu blogda bu güne kadar yazdığım bütün ters giden aşk hikayelerini unutun,hem de hepsini.Çünki hayatıma son derece yeni bir sayfa açtım.Artık geride kaldı bütün o imkansız aşk hikayeleri.Artık gerçekleştiğini söylemek mümkün.Ama önce ona teşekkür ediyorum,en azından bir deneme şansı verdiği için.Şimdi hayatım baştan aşşağıya değişti,artık olumluyum.Yıllar önce kaybettiğim bana kavuştum,sadece senin sayende.Şimdi sana dünyadaki bütün sevgi sözcüklerini sıralamak da var,sana şiirler ve şarkılar yazmak da.Ama bütün bunların ötesinde ve hepsine değer birşey var,o da sana olan aşkım.Biliyorum,henüz benim seni tam olarak ne kadar sevdiğime karşı süphelerin var,bunlar elbet normal şeyler.Şu anda kendimi kaybetmiş bir durumdayım,o yüzden sana daha net bir ifade ile anlatamayacağım.Bu yüzden sana bir şiir yazdım;


Teslim

Sen ki bir kış güneşi,
Altın bir kalp
Hangi yürek karşı durabilir seni sevmeye,
Hatta neden direnir aşka.

Bırak,sen de pes et
Aşka kendini teslim et.
Korkma,aşk iyidir.
Aşkı seyret.

Çünkü beni ben yapan sen,
Aşkı aşk yapan biz,
Neden öyleyse,
Neden

Söyleme,bilmesem de olur
Ama yen o hissi,
Kurtul o hançerden
Biliyorum anlıyorsun

Anlıyorsun beni,ama engel oluyor sana
Korkun,üzülmekten korkuyorsun
Ama sana yemin etmiştim,sen bilmiyordun
Ben hep buradayım,hep seninim demiştim.

Şimdi geldin,
Ve yine gitmeye kalkıyorsun
Seni anlamadığımı sanma,
Aksine,içimde yaşıyorum.

Gitme!Vazgeçme...