Ne Yapabilirim

Na yapmam gerek,ne yapabilirim hiç bilmiyorum.Allah'tan bir işaret bekledim,bir yol göstermesini.Şimdi de senden bekliyorum,sen birşey söyle.Ne için ne yapmam gerek,inan hiçbir fikrim yok.Beynim durmuş,tamamen boşluktayım şu an.Sence ne yapmalıyım,bana bir yol göster.Galiba en acısı elinden birşey gelmemesiymiş.Ne elimden geliyor,ne de içimden;sadece düşünüyorum.Ama düşünmek bana hiçbirşey kazandırmadı,kazandırmacayak.Düşünüyorum,öyleyse varım;düşüncem yok,öyleyse bir hiçim.Zaman,onun hakkında hep bir ilaç olduğunu söylerler,ama zaman geçtikçe daha da dibe vuruyorum.Zaman,hayat herşey dursa;sadece sen,sadece ikimiz.Ne hissettiğimi bile bilmiyorum,ama çok derinde hissediyorum.Umarım sen de bu durumda değilsindir,eğer öyleysen ikimizin de bu durumdan kurtulmamızın tek bir yolu var;iki yetişkin gibi baş başa konuşmak.Eğer konuşmak istersen,söylemen yeter.En azından mantıklı ve ortak bir karar almalıyız,başka bir yolu yok çünkü.