Yineleniyor

Yazmayı hep sevdim ve hiç eksik etmedim.Her yazışımda birdaha yenilenen hislerim,her okuyuşumda birdaha yinelenen duygularım vardı.İşte bu yüzden bırakmadım yazmayı,acı bile olsa unutmak istemediğim şeyler vardı.Unutmaktan korkuyordum,unutunca onca zaman boşa gidecekmiş gibi düşünüyordum.Unutmak için sevmemiştim,yaşamak için sevmiştim.Tıpkı Zeki Müren'in de dediği gibi;''Ben seni unutmak için sevmedim,gülmen ayrılık demekmiş bilmedim.''Her defasında bir daha hatırlayıp tekrar o ilk günkü gibi yaşamak istiyordum.Seni yaşamak bana haz veriyordu,yanımda olmasan da seni hissedebiliyordum.Aldığım her nefeste seni içime çekmek,tıpkı sigara gibi;ama tek farkı,aşk yanmıyor.Aşk hiç yanmaz,bitti sanılsa da küçücük bir parça bırakır herzaman ardında.Aşk sadece yakar,bizim ona yapamadıklarımızı o bize yapar.Aşk ile ilgili herşeyi yansıtan yeni bir yapıtın çalışmalarına giriştim,en kısa zamanda yayınevlerine ziyaretler başlayacak...