Tuhaf Değil Mi

Biliyorum ne kadar tuhaf hissettiğini;sana bu sevgi sözcüklerini sıralayanın ben olduğumu düşünemiyorsun,mantığına aykırı düşüyor tüm bunlar.Seni ne kadar sevdiğimi bilmene rağmen yine de biraz garip geliyor seni sevdiğim gerçeği,öyle değil mi?İşte bu yüzden ikimizde de bulunan karamsarlık ve kararsızlıklar.Tüm bunlar,zor;aşmak mümkünmüdür desen,bilemem.Bu yüzdendi değil mi hemen kabul ettikten sonra olmuyor deyişin;hem korkunç,hem de garip geldi ilk başta.Seni anlıyorum,eğer kendini bana anlatırsan daha da anlayabilirim seni.işte bu yüzdendi konuşmak isteyişim;eğer seni anlarsam bu belirsizlikten kurtulacaktım.Ama anladığım kadarıyla sen de arada kalmışsın;belkide iki kişi arasında.Sana karışmak istemem,ama kafandaki karışıklığı çözmende yardım edebilirim.Sen seç;yardım ister misin?İşte sana güzel bir şarkı,belki de herşeyin özeti;