İstediğin Kadar

Seveceğin birinden beklentilerin nedir;sevgi mi,sadakat mi yoksa bambaşka birşey mi?Sevgi ise istediğinden çok daha fazla,sadakat desen benden önce geliyorsun yüreğimde,mutluluk diyorsan fazlasıyla;ama sen inanmıyorsun.Benden isteyebileceğin herşey ve daha fazlasını karşılayabilirim-hem manevi hem maddi-Ama benden sakın seni unutmamı,vazgeçmemi,sana kötü davranmamı ve seni üzmemi isteme;asla yapamam.Sandığın gibi taş kalpli değilim,aksine yumuşacık;sadece sen bilmiyorsun.Bunu anca yüreği olmayan insanlar yapabilir,tabi onlara insan denirse.Şarkıda da dediği gibi;''Bir sen değil,herkes unuttu beni;bir sen değil,herkes uyuttu beni!''Biliyorum,şimdi aklın kesmiyor seni ne kadar sevdiğimi,denemedin çünkü;hani denemeden öğrenemeyeceğin birşeyler vardır ya,bu da onlardan biri.Amacım seni ikna etmeye çalışmak değil;bil ki,bilmiyorsun seni ne kadar sevdiğimi.Bu güne kadar sana aşığım diyebilecek herkesi topla,bir ben etmez.Bunu sana anlatmak tıpkı hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar boş ve anlamsız;ama ben yine de deneyeceğim,pes etmektese kaybetmek daha gururludur.Biliyorum,birgün anlayacaksın;ama o gün de geç olmayacak,o gün dön bana...