Çakışma

Şu an bu durumda olmamızın tek sebebi benim dış dünyaya olan uzaklığım.Kendimi farklı tanıttım okulda,farklı saçma ve hatta biraz da salak bir Alptuğ yarattım o sıraların üzerinde,herkes öyle tanıdı beni.Şimdi ise gerçek beni bir bir anlatıyorum burada,arada çok fark var.İşte tüm bunların sebebi de bu,iki ben çakışıyor.Senin işin daha zor;yıllardır bildiğin-bildiğini sandığım-ben miyim doğru olan,yoksa gözlerinin önüne serdiğim ben mi?Oyunculuk yeteneğim berbattır,ama iyi sır saklarım,hele ki kendi sırlarımı.İşte,tüm çıplaklığıyla ben gerçeği burada,peki sen kime inanacaksın?Sen ne dersen de,neye inanırsan inan;ama ben sadece bu benden ibaretim,bir başkası değil.Şimdi,tüm o geçmişi silerek bana sıfırdan bakabilecek misin?Farkındayım,çok zor;ama bunu yapabileceğine eminim.Böyle bir karışıklık yaratma sebebim çok daha farklıydı,bunlara sebep olabileceği aklımın ucundan dahi geçmiyordu.Bütün bunların tek sebebi diğerlerine ve sana acı çektirmemekti;ama gel gör ki şimdi herkes herşeyin farkında,ama yine yapacak birşeyim yok.Kime inanacaksın?