Tatsızlık

Bugün olanlar tamamen benim suçumdu,bunun için onlar adına da senden özür dilerim.Biliyorum,bu bu kadar ani olmamalıydı;ama o an seninle konuşmaya çok ihtiyacım vardı.Merak etme,çocuklarla konuştum ben;artık daha fazla aşşağlamayacaklar.Seni utandırdığımın farkındayım,ben de çok utandım.O an aslında kötü bir niyetim yoktu;bir yanımda sen öylesine dururken diğer yanımda onlar bağrışınca tutamadım kendimi.Sana söz veriyorum,birdaha asla böyle bir durum yaşanmayacak.Hani tam cevap verecektin ya bana,sen ne düşünüyorsun diye sorduğumda;cevabını şimdi vermek istemeyebilirsin,en iyisi biraz düşünmen.Biliyorum bunu baş başa ve iki medeni insan gibi konuşabilseydik çok daha iyi olurdu,fakat bunun mümkün olacağını sanmıyorum-özellikle de bu yaşananlardan sonra-Mesajını dört gözle bekliyor olacağım,lütfen beni merakta bırakma...