Korku

Hayatımda hiç bu kadar korkmamıştım biliyor musun;çünkü değerli denebilecek pek şey yoktu etrafımda.Korkuyorum senden,çünkü bana herşeyi yapabilirsin;tek bir kelimenle yok edip,tek bir gözyaşınla mahvedebilirsin beni.Sürekli kafamda bir karmaşa var;acaba kızdırdım mı,incittim mi diye.Artık senden gelecek en ufak bir tepki bile benim için büyük önem taşıyor.Ama en kötüsü de ne biliyor musun,o sana erişememek var ya;ne yaparsam yapayım hep bir adım gerindeyim,çünkü korktum.Evet korktum;eğer sana biraz sıcak davransam kaçıp gitmenden,soğuk olursam da seni kaybetmekten.Arasına razı değildim ben bunun,sana karşı olabildiğince yakın olmalıydım.Diğerleri ve hakkımızda çıkan onca önyargılı dedikodu varken yapacağım en ufak bir hareket seni de beni de çok kötü duruma düşürebilirdi.Bu yüzden dikkat etmeye çalıştım,kendimi durdurmaya çalıştım;ama ne var ki yüreğimi durduramadım,o yine bildiğini okudu.Ah şu engeller,onlar bi kalksa bak gör neler neler;dolu dolu yaşardık aşkı,ruhumuzun en derinine kadar.Yine yalvaracağım sana;n'olur,n'olur kabul et...