Seni SEVİYORUM ♥

Herkesin ağzındaki cikletten farksız olan bu söz,seni rahatsız ediyor mu?Herşeyin farkındasın,hatta daha da fazlasının bile belkide;ama buna rağmen sana seni seviyorum demem rahatsız ediyor mu seni?Evet değil mi,çünkü bu tuhaf bir histir herhalde.Hiç yaşamadım ve senden başka hiç kimseyle hiçbir zaman yaşamak istemem,ama bunu söylerken bile tuhaf.Aşkın büyüsü dedikleri bu olsa gerek,bu anlam veremediğimiz hisler.Sana hep dediğim gibi;Eğer gelirsen,ben buradayım;seni bekliyorum ve bekleyeceğim,gelsen de gelmesen de.Bu,belkide sana verebileceğim en doğru cevaptı.Sonsuza inanır mısın?İnan sonsuza,sonsuz gerçek.Sonsuza şartlar etki etmez,sen olmasan da,ayrı da kalsak,hatta benden nefret dahi etsen yine de sonsuzdur aşkım sana.Bu konuda asla tereddüte düşmene gerek yok;sana söz verirdim bunun için,ama gerek yok;çünkü kendime söz verdim,çok uzun zaman önce.