Bir Gün Daha

İşte sana yeni bir gün daha,sensiz bir gün.Yine yarını iple çekiyorum,öyle ya da böyle sen varsın içinde.Sen ki hem yarınım,hem bugünüm,hem de dünüm;sen ki her anım,sen ki her yanım.Yine bugün de tıpkı diğer her gün olduğu gibi sadece seni düşünüyorum.Zaten başka ne var ki düşünülmeye,yaşanılmaya değer.Seni yaşıyorum dediysem senin yaşadığın hayatı değil;bizzat seni yaşıyorum,hem de en derinimde.Ve yine bu gün ardında bıraktığın bir dizi hatıra ile sarhoş oluyorum,her rüyamda sen varsın;hatta yaşam bile bir rüya,sanki hep yanımdasın.Seni yaşamak bu işte,sürekli yanımda hissediyorum seni.Biliyorum,bunların hepsi yalan dolan;peki ya gerçek hangisi?Seni sevmek midir gerçek olan,senin için ölmek midir,yoksa en derinine kadar yaşamak mıdır seni?Sen seç;fakat hangisini seçersen seç,ben hepsini birden yapacağım.Çünkü hepsi gerçek,gerçek olduğunun bilinmesi için de yaşanması gerekiyor;yani ne kadar sevdiğimi bilmek için ölebilmek gerekiyor bir bakıma.Bunu anca zaman gösterir işte,Allah korusun;birgün birşey olur,kendini ateşe atanlara bak o zaman.Ah o ateş,belkide en güzel ateş;işte o ateş kanıtıdır aşkın,çünkü kim ki kendini düşünmeden atar o ateşe,işte sana gerçek sevgili.Biliyorum,tam anlam veremedin cümlelerime;noktalalma işaretlerimdeki kifayet ve o edebiyat esintisi kafanı karıştırdı.Ben edebiyat yapmıyordum,zaten birgün olursa-umarım olmaz-,anlarsın ne demek istediğimi.