Arıyorum

Yine,tıpkı diğer her gün,her saat ve her saniyede olduğu gibi seni arıyorum;sanki içimde biryerlerde kaybolmuş gibisin.Öylesine tuhaf ki,sürekli değişen bir durum;sorsan ne olduğu bile belli değil bunun.Olmayan birşeyi mi yaşıyorum diyorum bazen,ki olmayan birşeyi yaşamak ona umutlanmaktır aslında.Seni kaybetmiş gibiyim,dolaylı olarak kendimi de.Sürekli sana acı çektirip çektirmediğimi düşünüyorum,soramıyorum da sana.Hep senin yanında olmak,sana destek olmak istedim;şimdi böyle olunca içime bir kuşku düştü,çünkü eğer sana zarar verdiysem kendimi asla hiçbir şekilde affedemem.Eğer seni üzecek birşey yaptıysam ve yaparsam lütfen söyle;söyle ki vakit varken telafi edeyim hatamı,seni kaybetmeden önce.Sanki hep eksik birşey var,hep bir bilinmeyen.Sürekli farketmeden kötü birşeyler yapıyor ve sana zarar veriyormuşum gibi geliyor,veriyor muyum?Eğer öyleyse tıpkı önceden de söylediğim gibi senden defalarca özür dilerim;hatamın ne olduğunu söyle ki,en azından deneyeyim telafi etmeyi.