Cesur & Utangaç

Söylemeden geçemeyeceğim;ben ne tuhaf bir adamım ya.Önce cesurca resimler çizip teklifler ediyorum sana,sonra da yüzüne dahi bakamıyorum.Ama bu normal,yani öyleymiş☺Nereden bilebilirdim,ben hiç aşık olmamıştım;sonra sen çıkageldin hayatıma,işte o günden beri seninim.Fark ettin mi şu son 7 günde neler oldu...
Hani küçüksündür sürekli birşey istersin,o olunca da başka birşey;ama sonra büyürsün,anlarsın tek bir kişinin yeteceğini.Ya da birşeyi hor görürsün,değerini de kaybedince anlarsın;pardon bu olmadı,çünkü ben seni kaybetmedim-kazanamadım bile- ve hor da görmedim seni hiçbir zaman.Eğer dersen ki bir gün bana bu kötülüğü yapmıştın ve beni incitmiştin;açıklama beklemeksizin son veririm hayatıma.Yanlış anlama,seni bir ödül olarak görmüyorum;sahip olunabilecek ve olunamayacak herşey olarak görüyorum.Tıpkı yağmurlu bir sabahtaki ayrılık gibi bu,kimse istemiyor ayrılmayı;ama yağmura ne hacet,yine karışıyor gözyaşlarımıza...