Yanmıyor

Ahh,canımın ne kadar yandığını tahmin bile edemezsiniz.Sebep aynı şeyler işte,pek çoğunuzun bildiği.Artık acı dahi hissedemiyorum,ve daha birçok şeyi.Artık her günü birbirine bağlamaktan bıktım,birşeylerin bitmesi gerek;bu bazen bir ömür olur,bazen ise bir hayat.İkisi eş anlamlı değil,hatta zıt da sayılır biryerde.Herşeyden vazgeçmek bir özgürlük müdür,aksine bir tutsaklık mı?Son ise son,gururumuzla çeker gideriz.Her gün ölü gibi yaşamak da var,anlamlı bir ölüm de.Şu dünyada sizi en kaile almayan,ne kadar ciddi olduğunuzu ve ne hissettiğinizi bilmeyen adam siz ölünce anlar herşeyi.Ölüm bir ciddiyet göstergesidir,çünkü herşeyin sonudur.Ağlamayalı uzun zaman oldu,bir nevi hasret gibi.İşte geldi yine yıl sonu,herkes eğlence için sabahlarken ve benim de eğlendiğimi sanmaktayken ben ise önce birkaç kadeh ve sonra da arabesk birkaç parça ile yine aynı şekilde berbat geçecek bir yılın vuslatını yaşayacağım.Herkese iyi zamanlar;biliyorum,yine saçmaladım☺