Pazartesi

Bugün tam da herşeyden umudumu kesmiştim,sonra aniden gelen bir mesaj belkide umutsuzluk hakkında bildiğim çoğu şeyi boşa çıkarmamı sağladı.O,onun hakkında yazdığım yaklaşık 300-400 yazı olduğunu öğrenmişti,ben de pes edip ona bütün o yazıları gönderdim.Yapabileceğim başka birşey olmadığından ve onu kıramayacağımdan yollamıştım,fakat içimde son derece tereddüt doluydu.Ama hiç de beklediğim gibi olmadı,kızmadı ve aksine gayet de beğendi.Bilirsiniz,umutlar çabuk yeşerir;yine aklımda o soru dönüp durmaya başladı,acaba bu sefer gelir mi diye düşünüyordum.Facia ile sonuçlanacağını düşündüğüm birşey gayet de mülkemmel gidiyordu,işte tam da bu gün hayatın benden yana olduğu düşüncesine vardım.Belkide artık ağlamak,hüzünlü melodiler ve o ölüm hissi son bulacaktı.Ama insanın içinde hep bir şüphe birikintisi vardır,ben de umutlarımın yine boşa çıkacağından korkuyordum.Boşa çıkacağını bilsen bile umutlu olmak güzeldi.Aşkın mülkemmel olduğunu bizzat bir kez daha yaşamış oldum.İşte o kelebekler uzun süre sonra bir kez daha uçuşuyor içimde.Yine gülümsüyorum,yine herşey normal.Ben bile bütün bu kötü hislerin sadece ona dayalı olduğunu tahmin edemiyordum,ama öyleymiş.Şimdi ne olacaksa pazartesi günü;vezir de olabilirim,virane de.