İnadına

Çok kısa bir sürede çok şey yaşadık ikimiz de,sanırım şimdi birşeyler için vakit geldi.İşte sana sen,tamamen benim yazılarımla;
Sana olan aşkımın haddi hesabı yok,karşılaştırabileceğin başka bir aşk yok.Umurumda değil tarafından sevilmek,senden gelecek olumlu bir karşılık.Senle beraber olmaktan çok seni düşünüyorum;varsın olmayalım beraber,ama sen üzülme başkaları tarafından.Kendim mi sen mi deseler,onlara vereceğim cevap;ben bir hiçliğim,beni var edecek ise sadece sen.Diğer bütün insanları topla,herkesi hem de herkesi;ama bir sen etmeyecekler.Sen onlar gibi değilsin,bambaşkasın.Bunu sana olan aşkımdan söylemiyorum,bir başkası da söyler bunu.Seni sevmemin bir nedeni yok,bunun için bir sebep aramaya da gerek yok.Sana olan sevgime karşı süphelerin olabilir;mesela ne kadar sevdiğim gibi.Sen ben de dahil diğer herşeyden önce geliyorsun bende,senin için yapabileceklerim elbette sınırlı;sadece Allah'ın bana imkan tanıdığı herşeyi yapabilirim.Sana en ufak birşey olduğunda,en ufak üzüldüğünde bile bunalıma girerim.Elbette insanları çekiştirmek gibi bir niyetim yok,ama sen bak;bu güne kadar çıktığın onca kişi,hepsi sana senin için ölebileceğini söyler ama çok azı hatta hiçbiri yapamaz bunu.Senin için yapabileceklerim dünyada insanın yapabileceği herşeyden ibaret sadece.Defalarca hiç korkusuz ve çekinmeden söylerim sana seni ne kadar sevdiğimi,sana aşık olduğumu.Herşey senden ibaret;evet bazıları bunun bir abartı olduğunu düşünüyor ama ben memnunum.Hayatım senden ibaret;başka ne kaybedebilirim ki,zaten seni kaybetmişim.Seni sonuna dek değil,sonsuza dek seviyorum.Sonu yok bu sevginin,bu aşkın.Umarım sana kendimi kanıtlamışımdır,bir şans alabilecek kadar.Çoğu insan 2. hatta 3. şansı bile hak ederken benim 1. şansa ulaşamamam neden.Evet seni aşırı fazla,delice ve mülkemmel bir şekilde seviyorum ve sadece seni seveceğim;var mı bir itirazın?